hot patogh
انتقام

بـــــــــــــرو !!!!

ترس از هیچ چیز ندارم

وقتی یقین دارم بیشتر از من کسی دوستت نخـــــــواهد داشت ،

بیشتر از من کسی طاقت کم محلی هایت را ندارد ،

بــــــــــــرو !!!!

...

ترس برای چه ؟؟؟

وقتی می دانم یکــ روز تُف می اندازی به روی تمام آن هایی که

به خاطرشــــان من را از دست دادی ...

 

شعر و عکس عاشقانه بسیار زیبا

 

 


 چندروزپیش که دیدمت ،دلم میخواست بیام کنارت ..

سرموبیارم نزدیک لبات ...صاف توچشات نگاه کنم وبگم...

"ببخشید...من شماروجایی ندیدم ؟!!!!"

 

 

همه چیز خنده دار بود….
داشتن تو…!
بودن من ; ماندن ما….!!
رفتن تو…
این همه آه….
گاهی از این همه خنده گریه ام میگیرد….

 

 

 


taybadstar.orq.ir

نظرات شما عزیزان:

فراز
ساعت16:16---1 آذر 1391
مرسی رفیق تو هم وبلاگ خوبی داری منم لینکت کردم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







برچسب‌ها: <-TagName->
چهار شنبه 1 آذر 1391برچسب:,16:3به قلم: محسن بهرامی ™